czwartek, 15 października 2009

Fotografia ślubna, portret: Kasia i Kuba ...

Miałem przyjemność uczestniczyć w ceremonii ślubnej mojego sąsiada w jednym z Warszawskich kościołów na Ursynowie.

Kasia i Kuba to Państwo Młodzi, których miałem uwiecznić na sesji poślubnej po wyjściu z kościoła.




W oczekiwaniu wykonałem kilka zdjęć przed wejściem do świątyni.




Piękna wiązanka, którą trzymała w dłoniach Panna Młoda, zasługiwała na osobne ujęcie, -zresztą zobaczcie sami.




A i bez świadków nie odbyła by się uroczystość zaślubin.




Zgromadzeni goście zajęli swoje miejsca by towarzyszyć Młodym w kościele.





Na koniec nie obyło się bez Marsza Weselnego, który zagrany został przez siostrę zakonną i dwie młode, utalentowane: skrzypaczkę i wiolonczelistkę.







Już po zaślubinach, a oto i Panna Młoda.




I Państwo Młodzi razem, -idziemy by zrobić kilka zdjęć w okolicznym parku.




Na sesji w parku bardzo naturalni, niezbyt zainteresowani aparatem i robionymi zdjęciami.




Momentami sprawiali wrażenia, jak by pozowanie było dla nich czymś, co robią od dawna...




I jeszcze kolejne spojrzenie, -czego się chyba nie spodziewali.




A jeśli nawet, to i tak nic sobie nie robili z mojej obecności.




Przyszedł w końcu czas na ostatnie ujęcie, wsiedli do samochodu i odjechali.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz