piątek, 9 października 2009

Portret Katie

Katie będąc w Warszawie postanowiła zrobić sobie kilka pamiątkowych fotek. Wybraliśmy się więc do Łazienek by tam w spokoju i ciszy cieszyć oczy zielenią i kolorami odchodzącego lata.



Dopiero po wczytaniu zdjęć do komputera zauważyłem jak wiele wspólnego maja oczy Katie z dominującymi kolorami w tle kadru.



Była często zamyślona, a ja korzystając z tego robiłem zdjęcia na których była jak najbardziej sobą.



Często robiła wrażenie jak by nie było mnie, aparatu, była naturalna, spokojna, nieobecna.



Spójrzmy jeszcze raz w jej piękne, zielone oczy.


I jeszcze jedno ujęcie z motywem Łazienek w tle.



Wieczorem, gdy słońce od jakiegoś czasu było schowane za horyzont, doszliśmy do wniosku że to już koniec spaceru więc warto może napić się dobrej herbaty. I znów chwila zadumy na d filiżanką parującej, aromatycznej, świeżej zielonej herbaty. Nie potrafiłem sobie odmówić kolejnego ujęcia, mimo że warunki oświetlenia naturalnego nie były już wystarczająco dobre.



I tak minął kolejny dzień i nasz wspólny spacer, po którym pozostało wspomnienie i zdjęcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz